you're too far gone but i need you know


Åh, julkalendern är så himla mysig! Precis så som jag vill att julkalendern ska vara. Julkänsla på hög nivå! Jag satt dessutom och lyssnade på julmusik hela kvällen igår. La till en massa låtar på min jullista på spotify från förra året. Mest från Micheal Bublés julskiva just för att den gör att jag bubblar (bublé, hehoheehehehe) av längtan. Aaaah, vill ha jul nu! ♥

Har varit med mina kompanjoner idag som varje fredag. Vi gick upp och köpte godis och hyrde Trassel. Så himla bra film! Hehehe, jag älskar disney filmer!
Linn

jag vill också ha jul och snö!!! :(

2011-12-02 @ 19:45:26
URL: http://www.aplaceinthisworld.devote.se
EMMIE

Fina bilder!

2011-12-04 @ 20:14:58
URL: http://nioosju.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: