14 februari


Nu är jag hemma i Stockhom igen. Det har varit en asbra helg, verkligen! Har fått världens fotbollssug. Vi spelade superbra tycker jag, vi åkte dock ut i sextondelen på straffar. Väldigt orättvist eftersom de inte hade ett enda skott på mål, lite surt sådär men livet går vidare. Vårt andra lag kom till semin och åkte ut där. Gick av tåget halv 7 imorse, och fick bara ca 5 timmars sömn. Är gaaaanska trött nu. Men hörrni, ha en bra alla hjärtans dag
CJ

Åh vilken fin katt!

2011-02-21 @ 21:44:38
URL: http://cjs.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: