birthday presents


1. pyamas  2. reflexskärm 3. presentkort på H&M  4. presenkort på TopShop 5. pengar, + en fjärrutlösare

Fett bra presenter! Inte så mycket men allt va sånt jag villa ha :) Pengarna ska gå till objektivköp idag, kommer beställa från scandinavianphoto för det va slut på Media Markt när mamma och pappa tänkte köpa det. Fjärrutlösaren som jag har lagt till där va fel så den ska vi byta till en bättre. Sen har jag inte fått presenterna från moster och farmor än, men de kommer!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: