can you stay up to see the dawn?


Tja tja tjena! Sitter här och lyssnar på min galet bra spotifylista USA roadtrip. Va meningen att den skulle hänga med på resan, så funkade inte spotify där, hahaha. En resa utan bästa musiken i världen, men jaa, det funkade :) tihi. Har varit ute med båten en stund nu, första gången för i år faktiskt. Galet härligt må jag säga! Drar till Olivia ikväll för ett kvällsdopp och för att träffa finfina personer, men först - maaaaaaat.

Inlägget om resan kommer innom några dagar, samma med shoppingen. Håll uuuuuut!
Mikaela

gud vad fin blogg du har ! :D

2011-07-11 @ 19:32:51
URL: http://mikaelamalmquist.blogg.se/
Mikaela

ska vi börja föllja varandra genom blogglovin :)

2011-07-11 @ 20:45:40
URL: http://mikaelamalmquist.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: