compare where you are to where you want to be and you'll get nowhere


Asmycket häng vid grannarnas pool med Amanda & Tor. Sen kom Olivia och vi gick och köpte glass för att sedan dra till kulan och köra fotboll med Agnes. Har skrattat så jag nästan gråtit hela dagen vilket behövdes! Har precis stoppat i mig en gammal kärleksmums, och dessutom har mamma just ställt i en blåbärspaj i ugnen. Haha mm, sommar är för härligt...

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: