inte illa pinkat alltså...


Stenringar 60 kr/st (2 för 100), små lillfingerringar 20 kr/st.
Fatta min lycka (maya...) när jag hittade en affär med massa stora silvriga ringar med stenar. Typ ganska överlycklig. Och dyra va de ju inte heller! Vet tyvärr inte vad den affären hette men den låg nära torget i Visby, och de hade även ett stort stånd där. Lillfingerringarna hittade jag på nån random affär vid Rute Stenungsbageri :)
Jani

härlig bild!

2011-07-29 @ 14:12:18
URL: http://www.janioinonen.com

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: