smakprov på fotografering


Fotade Ellen förfullt på Gotland och det här är ett litet smakprov på det. Har velat göra en "äng" fotografering väldigt länge. Porträttfotografering över huvud taget för den delen, undrar hur länge sedan det var? Mars kanske? Ljuset var dock lite krångligt men jag fick till det hyffsat på slutet med vissa bilder iallafall :) och ja, jag är medveten om att fokusen är på axeln, lite det som va meningen med smakprovet liksom ;)

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: