9 juni


Yes yes yes. Sista dagen i skolan är slut och vi har bara städat och kollat på 5-kamp. Galet chill. Är dock as bajs trött så vet inte om jag orkar gå till kulan där några är och spela fotboll... Får se helt enkelt. Ikväll är det iallafall träning och efter den ska jag dirket hoppa in i duschen för att sen cykla till en studentmottagning. Jajamän. Full rulle här ja ;)
Lina ♥ [minradio.blogg.se]

sv; åh tack! haha jadu.. vet inte ritkgit! :D

2011-06-09 @ 21:45:46
URL: http://minradio.blogg.se/
felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Nej men oj, vad roligt att du tycker att jag har det! Tack så jättemycket :D vad roligt att du gillar just det :)

2011-06-09 @ 23:15:09
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: