these times are hard, and they're making us crazy


Jobbade från 1 till halv 10 igår på mina grannars fest. Kändes gaaaanska surt eftersom det va så fint väder, men det va ändå mycket roligare än vad jag trodde. Jag & min syster fixade mat och lite sånt där. Sen gick vi till våra andra grannar och åt världens godaste marrängtårta, eheheheeeeeeh...

Kanske ska ut med båten idag.. får se. Det är ju inte världens bästa väder liksooom. Men aja, kramen!
LISA

SVAR: Haha visst är den ;)

2011-06-12 @ 19:49:25
URL: http://blogofmine.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: