in med våren!


woah! Våren är ju påväg (gick med skinnjacka idag igen!) och då måste det ju komma in en vårig design, don't you think? :D Den gamla hade jag tröttnat rejält på också. Så vad tycker ni?

Idag har jag gått en sväng i stan med Maya. Roligt som alltid! Hittade en grej som ni förhoppningsvis får se imorgon. Ni missade väl inte solsidan eller....? Bästa!
Amanda

aaaaaaaaaass fiin!!!! Nu blev jag också sugen på att göra en ny! Men vad har du för typsnitt i rubriken och menyn? :)

2011-03-07 @ 14:46:50
URL: http://amandafoton.blogg.se/
Ann-Charlotte

Fin ny design! Men ta bort bilden på mig - jag har så otvättat hår...

2011-03-07 @ 15:16:38
URL: http://varaviola.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: