let the world spin madly on


Asså vafan.. Snö?! Och One tree hill säsong 3 är slut, mitt liv är över! Men de här 3 personerna gjorde min dag lite gladare. Vi spelade lite kort hemma hos Amanda, och sen vid 3 va det dags för mig att traska hem i snöovädret med skinjacka och converse.. Tur att jag hade mitt knallrosa paraply med mig.
klara

jag är skönheten själv!

2011-03-19 @ 22:13:14
URL: http://klaralova.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: