we should make it last a while


De här dagarna i sälen har varit så otroligt sköna. Åkt skidor ner för nya, roliga backar, hoppat i guppen i trollskogen (lycka!), ätit god mat i toppstugan, åkt med de bästa, spelat spel i stugan, lagat mat, somnat vid 10, ätit köpt kladdkaka, kvällsåkning, vadont och härlig sol. Skidor är frihet!

Ska gå ner mot swedbank för att fixa mitt kort som aldrig vill funka. Efter det blir det en allmänt chill dag framför datorn i think.
elinalexi

Underbara bilder! :)

2011-03-06 @ 01:41:56
URL: http://elinalexi.blogspot.com/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: