don't you wonder when it's all gonna stop?


Lika chill dag som igår i skolan, bara massa skapande vilket jag gillar. Fast va inte sådär superpigg... Testade att träna igår, men det gick åt helvete. Fotjäveln vill aldrig bli bra!! Vi har skoljogging imorgon som jag kommer skippa också. Fast kommer typ gå, hehe. Ska dra till fotbollsplan om en timme och träna knattar, japp japp.
Amanda

Ja, det vet jag. Tack! <3

2011-05-17 @ 16:06:11
URL: http://amandafoton.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: