fredag den 13:e


Bissy day igår, minst sagt. Hade inte riktigt koll på saker så blev väldigt stressad framåt kvällen, smart tjej va det ja! Har haft engelskaprov idag som gick bra, fick tillbaka biologiprovet som också gick bra. Drog till stan efter skolan med mina brudar, de övertalade mig. Hade inga pengar med mig så blev inget köp, men lite lunch på macho hade jag råd med :) Skulle vilja påstå att det har varit en mycket bra fredag den 13:e!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: