mina minnen höll mig uppe varje dag


Åh vilken härlig dag! Man kan inte göra annat än att vara glad när det är sånt här fint väder, för visst har vi saknat det? SÅ JÄVLA TAGGAD INFÖR SOMMAREN!

Ikväll blir det bowling med fotbollslaget. Va verkligen länge sedan jag bowlade.. 2 år kanske? Haha herregud.. Tar med kameran så ni kan få lite bildbevis på hur kass jag är? :)
Anonym

sv: ahhahah fattar inte vad som va kul ? :o

2011-05-30 @ 17:26:25
URL: http://snabbtstabiltochgaletbra.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: