NOW IM HERE ...................... AGAIN.


hey alla fina läsare som läser Violas blogg !
Eftersom Viola är lite nere pga. hennes förbannade foooot så tänkte jag att det kanske var lite tomt här på bloggen och det kanske skulle vara roligt om det kom ett inlägg serrni ;) jag själv heter Tora och är en av Violas gaaalet coola vänner !

Tumblr_llsfc9n5b31qd3wdoo1_500_largeTumblr_ldg9m2bkmw1qf79hwo1_500_largeTumblr_lltaycwtmi1qaqmg4o1_500_large
(alla bilder ovanför kommer ifrån weheartit.com)

Idag stack vi (Jag (Tora) , Viola & två av våra heta polare) till vasastan och destinationen var cupcake stockholm. GOOOOOOOOOTT. sen blev det även lite häng på donken & lite stå ute på perrongen och vänta i 1908596437 timmar i spörengnet, galet naaais. Nu hälsar jag er en fortsatt trevlig kväll ! pssss .. nu får ni pigga upp Viola så hon börjar blogga igen !
tjofräs !

Anonym

Börja blogga igen! :D Gogogogogogoo girl!

2011-05-27 @ 22:17:47
Michan

SV: Thaaaaaanx violaa! aa visst är den haha :DDD <3

2011-05-28 @ 12:03:39
URL: http://leonardi.blogg.se/
L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Fin blogg!:D

allt bra??

2011-05-28 @ 17:56:24
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
ebba

sv; Taaack så mycket :) nej inte jag heller, de är lite speciella :D

2011-05-28 @ 17:59:36
URL: http://heyebba.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: