skogs-/millitärgrönt


Jag har precis suttit ute och målat naglarna med mitt nya lack från Sephora. Min syster köpte det (och ett till) till mig i Frankrike, man tackar :) Assssssnyggt är det också! Snart komme Mirre med familj hit på middag, åsum!
klara

är du helt säker på att det är så för dig också? :DDDD



för på agnes dator är det inte så, utan det är jeeette konstigt. så jag trodde det var så på alla! (jag tror det är så på skolans datorer också..) men bra att du sa det! ;)

2011-05-21 @ 18:20:12
URL: http://klaralova.blogg.se/
Nellie

Det gröna var supersnyggt! Vill ha. Man kanske kan blanda vanligt grönt med typ svart? :)

2011-05-24 @ 20:11:28
URL: http://eiillen.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: