someone like you


Den här bilden togs igårkväll runt 7, feeeeeeeeett ljust! Älskaälskaälskaälska (:

Friday friday gotta get down on friday, everybody's looking forward to the weekend, weekend! Haha bästa. Fredag iallafall och det äger. Har typ asmånga prov kvar fick jag reda på, typ ett till NO prov, man ba whaaaaaaaat? Men jag kan klara det, lovar :) Men nu ska jag inte plugga iallafall, skönt må jag säga. Hade tänkt att baka faktiskt, yumyum.
Anonym

riktigt fin blogg & bilden!

2011-05-06 @ 16:17:12
URL: http://eeelinolssonn.blogg.se/
▲ elin

varsågod & borås, det är fint det :)

2011-05-06 @ 17:26:33
URL: http://eeelinolssonn.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: