turn up the love now


Två bilder på mig från idag.
och om ni undrar varför jag alltid tar väldigt inzoomade bilder är det för att mitt 50mm objektiv inte kan zooma varken ut eller in mer, och det är inte alltid man orkar ställa upp ett stativ bara för att fota mitt vackra fejs. Nu vet ni :)

Har provat kläder idag. Från min egen garderob alltså.. Hittade en sak som jag inte har använt, som jag nu tänker använda på skolavslutningen! Var egentligen inte planerat att jag skulle ha på mig nåt "gammalt", men det kändes som att vi hittade varann lixom. Blir nog awesome ska ni se! 

Lite senare ikväll ska jag (och mamma och pappa) hämta min kära syster som kommer hem från Franks rike. Vill ocksååååå.
Amanda

Haha vad är det för linje till vänster på andra bilden? :)

2011-05-20 @ 20:18:42
URL: http://amandafoton.blogg.se/
Frida

tack! och detsammaaa :)

2011-05-21 @ 14:59:23
URL: http://ffrida.spotlife.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: