vi äter skiten så vant


Bild från mars som jag glömt att visa.

Så himla härligt väder idag! Skönt att det är tillbax :) Har varit nere på marknaden på torget och träffat lite folk. Sen drog jag och mamma till vällingby för att köpa bikini men eftersom det va H&M de kom från så va de självklart slut i min storlek, får beställa istället. Måste ha dem, hehehe. Sitter och lyssnar på linnros nu och är avundsjuk på Amanda och Ellen som är på invigningen av grönan, vill ocksåååå!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: