we're gonna save the world tonight




SOLEN ÄR TILLBAKS! wohoooo
Awesome att jag har spenderat halva dagen utomhus då :) Vi hade jogging i skolan men eftersom jag inte kunde va med satt jag bara där, haha chill. Fast fick värsta springsuget, vill bara springa av mig! Ska snart gå ut och köra 100 situps och 100 rygglyft, alltid nåt. Sen ska jag till täby och kolla fotboll.
klara

åå viola, hur lägger man in youtube-klipp? :o sneella hjälp mig :)

2011-05-18 @ 19:29:38
URL: http://klaralova.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: