what we dream, is all that matters


england -10

Förlåt mig för gamla bilder, men ska snart dra min feta röv ut för att fota lite. Skoldagen har varit lång och svettig, det blir så när man sitter i en aula i nästan 2 timmar och tittar på massa uppvisningar, vissa dåliga (läs: vi) och andra lite bättre. Vårat framträdande tycker jag inte vi går in på :) Nu ska jag som sagt gå ut och fota, och lägga mig i solen och köra min lilla träning. Det blir förmodligen lite stek också.
S H A K E Y S H A K E Y - I shoot, with a camera.

Re: Tack! :D

2011-05-20 @ 18:49:50
URL: http://shakeyshakey.blogg.se/
▲ elin

ohja!

2011-05-20 @ 19:13:28
URL: http://eeelinolssonn.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: