6 november 2011


Igår var vi på kyrkogården och gjorde farfars grav lite fin. Tycker det är så himla mysigt på kyrkogårdar när det är mörkt och massa ljus över hela gräsmattan och i minneslunden, så himla fint!

Idag har jag försökt att få till något hyffsat till redovisning. Ska redovisa boken Gå på djupet av Marcus Priftis (som förövrigt är sjukt läsvärd!) och det är så himla svårt. 5 hela minuter ska jag hålla på och prata om en bok, KUL. Men det här ska fanimej bli bra asså. Måste bli klar innan MTV EMA ikväll, heh. Men det kan man ju faktiskt inte missa!
Amanda

vilka fina bilder violis! :) Men asså jag kommer inte prata i fem minuter :oooo min är typ två....



Förresten, varför var alla på kyrkogårdar igår? :O

2011-11-06 @ 19:07:55
URL: http://amandafoton.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: