give me just one good reason why you're sleepning in the middle of the season


Foto: jag, Nikon D3000 + Nikkor 50mm 1,4G Modell: Ellen Ahlbin

Fick bli sen uppdatering idag igen då. Var nämligen hos sjukgymnasten en sväng och gjorde det vanliga. Nu ska jag göra engelskaläxan en snabbis och sen mat, är verkligen vrålhungrig! Jag är så himla laddad för att det är fredag imorgon. ÄNTLIGEN helg liksom! Har lite roliga planer inför helgen dessutom, fett pepp! Annars har det varit en bra dag och sådär, mycket skratt i skolan och en jäkligt äcklig händelse på vår inställda idrottslektion. Usch, kommer drömma mardrömmar, heeeeh.
Amanda

Hahahahhahahah kommer påminna dig innan du somnar! mohahahah!

2011-11-10 @ 19:51:03
URL: http://amandafoton.blogg.se/
asta

tjenare! lust att göra blogglovings byte? (:

kram!

2011-11-11 @ 14:03:43
URL: http://pastiss.blogg.se/
maja - FOTO - fotogeniquee

Gud vad fint ljus det är i de här bilderna! Jättefint!



sv: tack så jättejättemycket! Dina kommentarer gör oss så glada ska du veta! :D

2011-11-12 @ 10:10:09
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: