it's like a scratch on a CD that keeps repeating


Kom nyss hem från att ha skrattat mig igenom hela Breaking dawn part 1. Hahahaha gud. Älskar den filmen. Fast jag vet inte om jag gillar den för att jag tycker att den är lite töntig eller för att den är helt awesome liksom, hehehe. Bra var den iallafall så jag är fett taggad på nästa film!

Mamma håller på att baka lussebullar nu så det luktar gudomligt i hela huset :] Kanske ska ta och äta en samtidigt som jag kollar på Grey's?

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: