just be careful when you're walking in the view


Härligt att få en ordentlig sovmorgon såhär i början av veckan! Har varit uppe sen 11 och inte gjort någonting förutom att jobba lite, lite med franska arbetet. Det är väl dags för mig att börja göra det som det är meningen att jag ska göra idag. Nämligen att samla in pengar till en skola i Sri Lanka genom att kratta löv. Bara att börja då. Ganska sjukt att när jag skulle samla in pengar till samma sak förra året var det snö och vi frös ihjäl när vi gick runt och delade ut reklam. Något som är ännu mer sjukt är att jag har börjat inse att jag faktiskt har börjat längta efter snö...

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: