let's take a chance and hope for the best


bild från december 2010.

Det blev inget vidare väder idag heller. Sug. Ska dock försöka ta lite bilder inne idag. Bara för att ha testat det liksom. Har dock ingen aning om vad jag ska fota, haha. Får hitta på något. Nu ska jag iallafall sätta mig med en kopp varm chocklad och en lussebulle och skriva klart min novell. Ska nog justera lite småsaker i den också, eftersom min svenskalärare inte verkar gilla mig. Önska mig lycka till!
Towe

Sv: haha dock är den borta nu.. ;)

2011-11-29 @ 18:07:40
URL: http://towe.webblogg.se/
Petronella - FOTO - fotogeniquee

Sjukt fin bild!!!

Och ja jag ska hälsa henne det! Och tuuuuusenmiljoners tack! :D

2011-12-01 @ 21:15:45
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: