i took a deep breath and i went down under, water oh water


Tredje dagen på Mallorca var helt klart den bästa. Vi började med en frukost på ett café i närheten, sedam gick vi och hyrde bil och åkte sedan för att utforska en annan del av Mallorca. Vi åkte först till staden port de pollenca som var en gullig liten stad vid havet. Vi gick runt på marknaden i staden en stund och det fanns helt sjukt mycket snygga skinnväskor, dööö. Köpte en ny skolväska (ja jag ska lägga upp det jag köpt!) som liknar en Mullberry bayswater lite granna. Sjukt snygg iallafall. Sen åkte vi vidare upp i bergen för att se på utsikten och besöka ett ställe vi hade hittat i guideboken. Och alltså jag ångrar inte för en jävla sekund att jag gick ner den där långa, branta vägen, för vi kom till det sjukaste, finaste stället jag någonsin har varit på! Det var så jävla vackert. Helt klarblått/turkost vatten och fina klippor samt nästan helt folktomt. Ni ser ju bilderna liksom. Men jag kan lova att det var hundra gånger finare på riktigt! Efter lite bad där gick vi upp för den långa vägen igen (stig, stenar, lera, trångt osv.) och åkte till Pollenca och åt en fresh lunch. Sen åkte vi tillbaks till Palma och gick ut och åt en avsmakningsmeny på en restaurang som råkade vara Emilio Ingrossos (Pernilla Wahlgrens ex, hehehe), mumma! Va nå himla bra pris också, därför vi åt där, hehehehehhe. Tog dock inga bilder där inne för den kändes så himla fin. Ville ju inte ställa mig där med blixt och förstöra stämningen!

Petronella - FOTO - fotogeniquee

fina bilder!



Sv: Tuuuusen tack!

2011-11-16 @ 19:20:00
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: