silver caps the ocean, we'll be sailing free


Här har ni lite foton från första dagen på den sköna ön Mallorca. Vi började dagen med hotellfrulle. Och vet ni vad de hade? ANANAS! Fatta min glädje, det är verkligen bland det godaste som finns, alla matkategorier. Det fanns också massa nybakat bröd, croissanter (himlen!) och goda juicer. Galet gott. Sen tog vi ett segt gammalt tåg till staden Port de soller. Vi åkte i massa tunnlar och mellan stora berg osv. Väldigt fint! Sen kom vi fram och låg på stranden ett tag och chillade, läste egoboost och badade. <Turkost vatten3.


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: