we're gonna mess it up again, we're gonna mess it up my friend


Fredag people and I'm living the dream! Närå. Har haft en sjukt bra dag bara. Satt kvar i skolan i typ 2 timmar för att vänta på fina tjejor som slutade sent. Sen drog vi hem till mig och gjorde lite allt möjligt, haha. Bl.a. rappa kalja som jag och Amanda självklart vann på, bästa. De andra sög, hihihi :] Vi saknade dock Tora och Olivia... ♥ Ska mysa framför idol och modern family idag. Är dock rätt besviken att Olle har åkt ut, söta lilla olle... 11-11-11 idag också om nån hade missat det, hehehe. Hejdå historiska dag!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: