you spend your life looking for a home, just stop where you are


Väldigt skön dag i skolan idag. Hade bara 2 lektioner så jag slutade vid halv 12, soft. Gick hem och pluggade franska samtidigt som jag snackade lite med Ida på facebook, hon är galen den bruden! Kom precis hem från mitt utvecklingssamtal, det gick galant faktiskt. Nu ska jag återgå till franskan och att lyssna på världens bästa band set sail, sedan duschen. Måste ju va färdigchillad innan Grey's börjar!
ANNA'S FOTO

Sv: ja, verkligen :D

2011-11-09 @ 19:14:06
URL: http://annasfoto.webblogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: