det var sista gången han såg henne



Underbar dag! Gick upp klockan 8, stog och sålde lite korv mm. en stund på veddesta. Åkte sedan vidare mot Skytteholm med Ellen och kollade på vårat lags semifinal i sanktan. Vinst mot Hammarby med 3-0, underbart! Final mot BP och bruden ovan nästa helg. Jag blir så himla insatt när jag kollar på lagets matcher, haha. Speciellt när det är mot så pass bra lag :)

Vad tycker ni om designen dåååååååååå?
Maria

Fin blogg :)

2011-10-16 @ 19:38:18
URL: http://mariakg.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: