love is evol, spell it backwords i'll show you


Äntligen höstlov! Så sjukt jäkla efterlängtat så det finns inte. Tog det lugnt i skolan och begav mig sedan mot Hollister med mina fina brudar. Satt även och fikade lite på Cappuccio, mycket trevligt. Fick med mig nya iPodhörlurar hem, resten av mina pengar la jag på fika, haha det är jag i ett nötskal... Har haft en så himla bra dag med mycket skratt och fina människor. Ska till Johanna på tjejmiddag ikväll också så det roliga slutar inte än :) Jag blev också dagens blogg hos Ena, det gjorde min dag kan jag säga! Nu ska jag ta och plåstra om mitt finger som jag klämde i ytterdörren när jag kom hem. Det ska alltid vara något som gör dagen lite sämra, heeehe.

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: