there's a side to you that i never knew


Times square

Tog en lång sovmorgon idag. Har haft så mycket den senaste tiden så det va otroligt skönt att få sova ut. Åkte sedan till Västerås med mamma för att kolla på min systers danstväling, och kom hem för 20 minuter sedan. Lång dag! Imorgon ska jag kolla fotboll, plugga och ta en sväng in till stan för att köpa något efterlängtat, längtar! :]
Frida

jagvet så jävla irriterande!

2011-10-09 @ 02:36:19
URL: http://ffrida.spotlife.se
Lucas Gustavsson

Hej på dig! Hur har du haft det i helgen då? :)

2011-10-09 @ 14:24:39
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: