18 september


Hej och förlåt för dålig uppdatering! Sov hos Ida från fredag till lördag as you know. Somnade runt tre och gick upp halv 11. Kul va det! Vi åt dock en riktigt äcklig pizza med alldeles för mycket ost, haha asså a mm. Sen att vi proppade i oss godis, chips & läsk på kvällen gjorde inte saken så mycket bättre. Blev daimtårta till lunch igår också, HAHAHAHA, asså ja, ni förstår kanske att jag inte mådde så bra? Och på kvällen åkte jag med familjen till söder och åt indiskt, så sjukt gott så det finns inte! Det va nog det enda nyttiga jag jag har ätit på 2 dagar.. ;)

Blev vinst i matchen idag. Det kändes gött! Skulle kanske träffa olivia & tora nu, aja vi får se hur det blir med det. Puss!
AMANDA

sparade ni lite tårta till mig?? :) <3

2011-09-20 @ 21:49:25
URL: http://placeofamanda.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: