20 september


Hejhejhejhejhejhejhejhejhejhej......
Åkte till och va sträng mot knattarna efter skolan, kändes bra. Mitt humör sög och det fick gå ut över de, mahahaha mahaha mahahahahaaaaaa! Åh juste. Min mattevikare är jätteläskig. Han ler ALDRIG! Asså jag lovar. Ska ha honom varanan tisdag hela den här terminen, kommer dö. Men han är nog bra, egentligen. Man får väl använda den lilla charmen man har ;)))))
Sannalitens.se

Hej! Vill du göra ett bloglovin-byte? I så fall är min länk här: http://www.bloglovin.com/blog/2681438/sannalitensse Lägg och skicka sen din länk så lägger jag till dig direkt! :) Kramar!

2011-09-21 @ 13:25:48
URL: http://Sannalitens.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: