hoping I could learn a bit about what's true and fake


Himlen öppnade sig idag igen. Likadant som förra gången, enda skillnaden var att jag var ute den här gången. BOOM värsta åskan också... Usch. Fast lite mysigt var det att sitta inne och plugga ändå :]

Åhhhhhhhhhhh, jag missade Oskar Linnros på grönan idag... Ångrar så sjuuuukt mycket att jag inte gick. Bajskorv. Min kära vän Mirre (som jag inte har träffat på år och dar?!) och även min syster var där idag. Hon får väl ta och dela med sig av upplevelsen samtidigt som jag käkar upp min Ben&Jerry's... Japp, det låter bra.
mirriee

jaaa vi måste ses fan!! och jag såg din syrra btw heheeeee

2011-09-04 @ 19:01:45
URL: http://lillamirre.tumblr.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: