someday I'm gonna whistle


Känns soft att man inte har så mycket plugg ändå, trodde jag hade mycket mer ;) Kom precis hem från en lugn dag i skolan, har varit på allmänt bra humör bara, speciellt enligt olivia, haha :) Och så fick jag one tree hill säsong 7 också, tack frida & ida, ni är guldvärda, hihihihi. Ska kolla på our journey nu och sen drar jag till agnes, får skjuts av henne till djursholm där laget har match. Kraaam!
HHANNAA - Foto/Mode/Vardag

sv: vsg!:)

okej :)



har du varit på språkresa nån gång?:)

2011-09-08 @ 21:21:37
URL: http://hhannaa.webblogg.se/
Ebba

Snygg bild! :)

2011-09-08 @ 22:07:11
URL: http://ebbaerikssoon.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: