stunden äger ångern suger


Hallå! Jag var och träffade en sjuktgymnast i morse, för min fot. Det gick bra faktiskt, fast trodde inte jag hade så mycket problem som de sa, hehe. Jag har tydligen stor riks att få korsbandsskada eftersom att mina knän pekar innåt och så är jag även plattfotad. Hahaaaa. Alltså ja... Har fått massor av övningar jag ska göra varje dag, så kommer nog skippa situpsen och rygglyften, hehehheheh. Tycker benen/foten verkar viktigare nu :]

Åh juste! Mamma hade köpt med sig min favorit cardigan hem från London, wohoo!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: