the beauty of love as it was meant to be


Åkte en sväng till vintagemässan med mamma & pappa. Fick med mig en sak hem faktiskt, även fast jag kände mig som en inkräktare där bland alla coola människor, hehehehe. Men det av kul, fett med inspo på det stället! Vi tog även en sväng förbi Gallerian sen för att kolla in nya Hollister (grrrrrrrreat place dudes) och en fotoutställning. Gick in på Lindex lite snabbt och köpte mig en oxblodsröd (!!) halsduk också. Redo för hösten! :]
Towe

sv: tack så jättemycket! :DD

2011-09-25 @ 22:17:21
URL: http://towe.webblogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: