why all this hate, try to communicate


Världens godaste frulle! Tack amandis för tipset :)

Amen tja! 50 minuter i skolan och sen hem med vänner. Soft daaaag. Ida när hon ser ut som en drogad gris med ryck asså. HAHAHAHAHA asgarv, så jävla kul! Gillar att olivia råkade få med min mobil hem, haaaaaaaah. Ja, ni vill inte veta vad vi gjorde. Kul hade vi iallafall :] 

Va även hos sjukgymnasten imorse. Gjorde i princip samma sak som förra gången, inget viktigt. Ska dit igen på fredag, innan Veronica Maggioooooo på grönan!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: