hands up and touch the sky




Det har varit riktigt fint väder här i Stockholm idag faktiskt, även fast det var svinkallt när jag gick till praon imorse. Satan va kallt det var alltså! Inte kul. Nu har jag förövrigt bara två dagar kvar på praon, kommer sakna det faktiskt. Speciellt maten, haha. Jag får äta goda mackor och sallader till lunch varje dag, gratis dessutom. mmmmmums.

Nu måste jag ta tag i mitt skolarbete, men först lite O.C och smoothie :]

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: