svalkar vinden, värmer solen, ser du något bakom molnen?



Åh hej och hå, nu är jag precis hemkommen till ett fullt fungerande internet. Tack gode gud för det, vet inte hur jag ska skulle ha klarat mig annars faktiskt. Har iallafall haft några supermysiga och avslappnade dagar hemma hos mormor och morfar. Nu är jag dock sjukt sugen på att träna med tanke på allt gott jag har proppat i mig under de här dagarna. Igår lyckades jag till och med äta morotskaka och kanelbulle till lunch... Plus lite ananaspaj och kakor innan och efter. Hahaha. Jaja, det är väl så det ska vara på påsken ;) Kram på er!
Moa & Karro

sv: Så lite så! :)

Kram!

2012-04-10 @ 19:18:07
URL: http://moakarrofotar.blogg.se/
Lovisa

Fråga gärna en fråga i min fråge stund!

2012-04-11 @ 12:02:26
URL: http://lovisasmode.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: