torsdag


Vaknade imorse med en försvunnen röst och svullen hals, så det var bara att sova vidare och hoppa över skolan. Nu är rösten tillbaka iallafall men jag har fortfarande jätteont i halsen. Inte kul... Nu ska jag dra mig ut och gå 50 meter för att hyra film, vet fan inte äns om jag orkar det...
HENRIETTA

Vilken söt kisse! :)

2012-04-20 @ 19:20:34
URL: http://henriiettaa.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: