23 augusti


Hej på er! Åkte in till stan en sväng med några vänner efter min timme i skolan för att köpa en massa födelsedagspresenter till dem, hehe. Eftersom det är så himla många som har fyllt år nu på sommaren och vi inte har kunnat fira dem ordentligt ska vi ha en gemensam födesledagsmiddag hemma hos Johanna för alla imorgon. Det var ett tag sedan vi hade en ordentlig tjejmiddag tillsammans nu så det kommer bli kuuuuul tror jag :)
Alice Gustafsson

å fin!

2012-08-23 @ 20:33:09
URL: http://aliceaphotodream.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: