i'll build us a flying machine


Mina kusiner och min mormor & morfar har nu anlänt hem till oss för att stanna här i några dagar för att vara med under min konfirmation. Jag ska försöka uppdatera så gott jag kan men jag har ganska mycket att göra de kommande dagarna, så förvänta er itne allt för mycket. Nu ska jag dejta kudden, sov sött! ♥
Sophia- Fotoblogg

Jättefina bilder! Älskar bokehn! :)

2012-08-13 @ 12:59:01
URL: http://byfiia.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: