jag är sämst men du förstår mig så vi klarar oss till våren


Igår hade jag en så himla bra dag. Började med att va med några vänner på Amandas studsmatta och bara tog det lugnt. Framåt kvällen åkte jag mot Tyresö och kollade på en damallsvenskanmatch, Tyresö - Vittsjö, med världens bästa lag. Lite småsurt att man missade Norlie & KKV på grönan men det var värt det ändå tycker jag. Kom hem framåt 11 men lyckades inte somna föräns vid 4. Gissa om jag är trött idag...
maya

finkorv! :) <333

Svar: Ska du säga mayaaaa! <3
Viola

2012-08-21 @ 15:19:37
URL: http://somethinginsignificant.tumblr.com
A PHOTO STORY - Elin Fredriksson

Sjukligt fin blogg!

2012-08-21 @ 22:30:24
URL: http://aphotostory.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: