121227


 
2 vinterbildr från förra året. Jag har verkligen inte haft något tillfälle att fota vinterbilder än i år. Jättetråkigt, men jag väntar på de där superfina vinterdagarna då allt bara glittrar. Sen har jag även planerat en fotografering av vinterporträtt. Den kommer bli så himla himla bra om den bara blir av!
Klaralisa

Vilken fin blogg! Helt fantastiska foton!!

Svar: Åh tack tack tack! :D
Viola

2012-12-27 @ 18:34:40
URL: http://klaralisa.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: