friday


Trots att den här veckan har rullat på riktigt bra så är det så himla skönt med helg! Jag ska snart dra mig mot veddesta för kick-off med laget. Vi ska laga mat, leka lekar och gå igenom vad som händer nästa säsong. Är sjukt taggad faktiskt, haha. Ha en fin kbäll hörrni! Och juste, förlåt för alla gamla bilder hela tiden. Kan förhoppningsvis ta mig ut och fota lite hos mormor och morfar i helgen, håller tummarna!
Jennie Ivarsson

Åh va fina foton.

Svar: Tack tack tack!
Viola

2012-12-07 @ 15:39:43
URL: http://jennieivarsson.blo.gg/
Sophia- fotoblogg

Dina bilder är så himla fina! <3 :)

Svar: Tusen tack Sophia! Blir så så glad :D kram
Viola

2012-12-15 @ 12:01:14
URL: http://byfiia.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: