happiness is somewhere i have been before, a blurry photograph that i have since ignored


 
Imorgonbitti har vi avslutning med en massa uppträdanden av duktiga (och mindre duktiga lol) elever, och när det är slut är första terminen i nian avklarad. Helt sinnes hur snabbt allt har gått egentligen... Men jag klagar inte! Nästa termin får gärna gå lika fort. Då har vi en sommar full av äventyr framför oss, men även en massa nervositet över gymnasiestarten. Åh gud. Låt nästa termin gå fort som satan så är jag helnöjd!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: